Bilmem kaç haftadır şunu yemedim!

Şu günlerde yeme sıkıntısı çeken bir kullanıcı kitlesiyle karşı karşıyayım.Muhtemelen siz de denk gelmişsinizdir ; “Bilmem kaç haftadır onu yemedim bunu yemedim.” falan gibi yakarışlar..
Yine bir bayan kitlesinin başının altından kalkan çalışma bu :) tabi onları da seviyoruz yani :) olur böyle şeyler arada..
Bu şifreli durum iletileri aslında doğum günlerini eğlenceli bir şekilde hatırlatmaya çalışan kitleyi temsil ediyor.Bilirsiniz bayanlar dolambaçlı yolları severler..Boş işlerle uğraşmayı severler.
Şifreyi çözdük bu arada haberiniz olsun! Aşağıda yayınlıyorum :)
Aylar:
Ocak-1 haftadır
Şubat-2 haftadır
Mart-3 haftadır
Nisan-4 haftadır
Mayıs-6 haftadır
Haziran-8 haftadır
Temmuz-10 haftadır
Ağustos-12 haftadır
Eylül-13 haftadır
Ekim-14 haftadır
Kasım-16 haftadır
Aralık-18 haftadır
Ayın günleri:
1 – Yoğurt
2 – Kısır
3 – Hamburger
4 – Çerez
5 – Domates
6 – Dondurma
7 – Un kurabiyesi
8 – Lolipop
9 – Fıstık
10- Köfte
11 – Profiterol
12 – Kestane kebap
13 – Baklava
14 -Simit
15 – Sarma
16 – Peynir
17 – Pizza
18 – Elma
19 – Müz
20 – Karnıyarık
21 – Kızarmış tavuk
22 – Açma
23 – Kıymalı börek
24 – Akide şekeri
25 – Çilekli pasta
26 – Sucuklu tost
27 – Haşlanmış yumurta
28 – Kazandibi
29 – Kuru fasulye
30 – Patates kızartması
31 – Çikolatalı kek
1 haftadır yoğurt yemedim -> Doğum günüm 1 Ocak
18 haftadır kazandibi yemedim -> Doğum günüm 28 Aralık
Gibi gibi gibi gibi….
Eveeett..Doğum gününüzü söylemek için bu kadar eziyete girmek istiyorsanız,yukarıdaki listeden faydalanabilirsiniz.
Ama yok ben bu eziyete katlanamam diyorsanız,aslında bu etkinliğin bayanların sıkça karşılaştığı meme kanserine dikkat çekmek amacıyla yapıldığını ve eğlenceli yöntemlerle daha çok insana ulaşmayı hedeflediklerini belirtmek isterim.Ve aslında boş gibi görünen düşüncelerinin altında yatan doluluk oranıyla,etkinliğe balıklama atlayarak aşırı tepkiler veren kitlenin de düştüğü duruma acırım.
Evet sanırım son paragraf acı oldu biraz..
Bir de şimdi yazıyı sonuna kadar okumadan ilk paragrafa tepki yorumu yazan çıkarsa hep beraber onu da alkışlarız :)
Görüşmek üzere..

About Zeki_Blogs

Blog Yazarı
Bu yazı Mizah & Eğlence, İnternet içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bilmem kaç haftadır şunu yemedim! için 21 cevap

  1. İlknur Kırbaş dedi ki:

    çok ayıp :))) sırlarımısı açıklamayınıs:)))

  2. sebat dedi ki:

    yine de saçma.meme kanserine dikkat çekmek istiyolarsa kısa film hazırlayıp sunabilirler.böylece bizde ne yapmak istediklerini anlarız.bir ara bileklik takıyorlardı böylece meme kanseri olan durumu olmayan insanlara yardım oluyordu.bunun gibi şeyler yapılabilir.profil durumuna saçma sapan şifrelerle doğum gününü yazmak kimseye birşey kazandırmaz.kaldı ki bunu yazanların büyük bir kısmının meme kanserine dikkat çekmek yerine bir çeşit moda olduğunu düşündükleri için yazdığına eminim :)

  3. LoveMeorLeaveMe dedi ki:

    16 haftadır lolipop yemedim :)

  4. Abdullah dedi ki:

    Bi Gidin Lan OLum Öle Şeymi Olurlan.

  5. elif dedi ki:

    sebat isimli arkadasa katılıyorummm..

  6. Anonim dedi ki:

    ön yargı,zor bi durum ;)

  7. böylesi abukluklarla meme kanserine nasıl dikkat çekilebileceğini biri açıklayabilir mi acaba?
    – “bilmem kaç haftadır bilmem ne yemedim.”
    – aaaa meme kanserine dikkat çekiyooooor!!

  8. Anonim dedi ki:

    bir nevi doğru

  9. Salih dedi ki:

    Bu nedir şimdi her yerde bunu goruyorum anlamadım gitti harbi bizim milletimizde zerre akıl kalmamış ya dizi yada boyle saçma seylerle uğrasmakta birinciyiz , 1 sehit vermisiz , 1 kahraman polisimiz var ve neredeyse hergün 1 şehit verdigimiz memleketinde bilmem ne yemedim olayi başlamış bu memlekette yaşanmaz harbiden!

  10. Çok mantıklı bir şey mi de bir de onu da alkışlarız demişsiniz. Ne alakası var doğum gününü yiyecekle söylemenin meme kanseriyle? Ayrıca meme kanserine dikkat çekince ne olacak ne gibi bir faydası olacak bunun? Zaten bu yola başvuruyorsa bilinçlidir yok facebooku bile yoksa haberi olmayacaktır… Türk kadını işte bir şey yaptım sansınlar

  11. Anonim dedi ki:

    doğum günü gizlenmiyoki ordaki amaç göğüs kanserine destek amaçlı kaç kadın destek çıkmış cart vurt yani

  12. Anonim dedi ki:

    Kadınların yaptığı şu yaptığı bu………… Siz erkeklerinde yaptığı boş konuşmak… Ayrıca madem yaptıklarımız boş şeyler siz neden yaptığımız boş şeylerle bu kadar ilgileniyorsunuz. Hadi siz dolu şeyler yapın da görelim…Ay pardon siz dolu dolu konuşuyordunuz di mi :P

  13. Hasan dedi ki:

    Yalniz su bilmem kac haftadir muz yemedim lafi, ayip kaciyor biraz :)

  14. Aç Kuzu dedi ki:

    “Haci abi x haftadir y yemedim”
    “Daha karpuz keseceğidik, sen otur hele kuzucigim”

  15. Anonim dedi ki:

    Bu olay erkekleri ilgilendirmiyor diyebiliriz, gereksiz yorumlar yapmayın lütfen. Notları okuyup, amacı araştıran bayanlardan sadece bir tanesi bile bu sayede kendi kendine meme kontrolü yapsa dikkat çekme eylemi yararlı olmuş demektir. Erken teşhisin hayat kurtardığına bizzat tanık oldum çünkü.

  16. sena dedi ki:

    amacına ulasmıs ıste dogum gunuyle bı alakası yok asıl mesele garıp gozukmesı bu sekılde dıkkat cekerek hakkında konusulan bır konu oluyor su an burda bu mevzu konusuluyor sıfrede cozulduyse hedefe ulasılmıs demektır siz niye tribe giriyosunuz kı

Bir Cevap Yazın

